سفارش من ارسال شده، ولی هنوز به دستم نرسیده است!

اگر سفارش شما در صفحه «رهگیری سفارش» به حالت “ارسال شده” درآمده است، اما هنوز به دست شما نرسیده است، لازم است بدانید که غرفه‌داران بیشتر سفارش‌ها را از طریق «شرکت ملی پست ایران» ارسال می‌کنند. در رسید پستی، شماره مرسوله (بارکد) قرار دارد که غرفه‌دار باید آن را در اسرع وقت ثبت کند تا شما بتوانید با آن بارکد، وضعیت سفارش خود را در «سامانه رهگیری مرسولات» شرکت ملی پست ایران رهگیری کنید و از وضعیت آن باخبر شوید. برای دیدن بارکد سفارش‌ها، به قسمت «خریدهای من» مراجعه و روی گزینه «مشاهده جزئیات سفارش» کلیک کنید، سپس وارد سفارش موردنظر شوید و در ستون وضعیت، بارکد آن را ملاحظه کنید.

اگر بیش از ۲۴ ساعت از «موعد ارسال» سفارش شما گذشته و هنوز بارکدی برای مرسوله شما درج نشده است، به واحد پشتیبانی باسلام اطلاع دهید تا این موضوع بررسی و نتیجه به شما اعلام شود.

 

مطالب مرتبط :

سفارش من الآن کجاست؟

منظور از زمان آماده‌سازی چیست؟

 

درصورت نیاز به کارشناس پشتیبانی کلیک کنید

آیا این راهنما به شما کمک کرد؟