چرا سفارشات من تسویه نشده است؟ روش تسویه چگونه است؟

پرداخت های باسلام به غرفه داران دهم، بیستم و سی ام هر ماه است. سفارشاتی که در این بازه زمانی “بارکد پستی” آنها ثبت شده و “رضایت مشتری” دریافت کرده باشند، در زمان های فوق وجه تسویه می شوند. در اپ اندروید غرفه من می توانید ببینید که وضعیت واریز وجه به ازای هر سفارش چگونه بوده است.

 

مطالب مرتبط :

رضایت مشتری چطور ثبت می‌شود؟

چطور با من تسویه حساب می‌کنید؟

درصورت نیاز به کارشناس پشتیبانی کلیک کنید

آیا این راهنما به شما کمک کرد؟