چطور می‌توانم خرید کنم؟

به‌طور خلاصه مراحل خرید به شرح زیر است:

۱. با کلیک روی دکمه «افزودن به سبد خرید»، محصول به سبد خرید اضافه می‌شود. می‌توانید تمام محصولات موردنظرتان را ابتدا به سبد اضافه کنید. در هر بار افزودن محصول به سبد خرید، یک پیام در گوشه سمت راست سیستم خود مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد محصول شما به سبد اضافه شده است.

 

 

۲. بعد از انتخاب تمام محصولات، روی علامت سبد (در قسمت بالا سایت، سمت چپ) کلیک کنید. در صفحه «سبد خرید» لیست تمام محصولات به تفکیک غرفه‌ها و تعداد هر محصول و جمع کل قیمت کالاها را مشاهده می‌کنید. در صورت تمایل می‌توانید سبد خریدتان را ویرایش کنید.

 

 

۳. روی دکمه آبی رنگ در پائین صفحه کلیک کنید.

 

 

۴. در صفحه «انتخاب نشانی»، اگر قبلاً خرید کرده باشید، نشانی قبلی شما ذخیره شده است و می‌توانید آن را انتخاب کنید. و اگر می‌خواهید سفارشتان به نشانی جدیدی ارسال شود، روی عبارت «به نشانی دیگری می‌خواهم ارسال کنم» کلیک کنید.

۵. در قسمت «افزودن نشانی»، تمام قسمت‌ها را به‌دقت و کامل پر کنید؛ زیرا مأمور پست یا پیک، بر اساس نام تحویل‌گیرنده و نشانی پستی درج‌شده محصول را تحویل می‌دهد؛ بنابراین از نوشتن اسامی ناقص، مستعار و… خودداری کنید.

۶. شماره موبایل شما برای پیگیری‌های احتمالی بسیار مهم است؛ بنابراین شماره‌ای را وارد کنید که در صورت نیاز در دسترس باشد.

۷. روی دکمه «نهایی کردن سبد خرید» کلیک کنید.

۸. در بخش «نحوه ارسال»، نوع پست سفارش خود را انتخاب کنید. می‌توانید پست ارزان‌تر (سفارشی) یا پست سریع‌تر (پیشتاز) را انتخاب کنید. در این قسمت، تفاوت قیمت ارسال، میزان تخفیف پستی باسلام، زمان ارسال سفارش‌های شما توسط غرفه‌دار بر اساس زمان آماده‌سازی محصول، نمایش داده می‌شود.

۹. روی دکمه «رفتن به مرحله پرداخت» کلیک کنید.

۱۰. در مرحله پرداخت، می‌توانید کد تخفیفتان را وارد و سپس روی دکمه «اعمال کد تخفیف» کلیک کنید. درصورتی‌که کد شما معتبر باشد، پیام میزان و شرح تخفیف به شما نمایش داده می‌شود و تخفیف در برگ خرید (فاکتور) اعمال می‌شود. در غیر این صورت، پیام خطا به شما نمایش داده می‌شود.

۱۱. در شیوه پرداخت، فعلاً فقط گزینه «پرداخت اینترنتی (با کلیه کارت‌های عضو شتاب)» فعال است.

۱۲. در این مرحله، برگ خرید (فاکتور) سفارش شامل «اقلام خرید، تخفیف‌ها و جمع مبلغ پرداختی» به شما نمایش داده می‌شود.

۱۳. با کلیک روی دکمه «پرداخت و تکمیل خرید»، به درگاه بانک وارد می‌شوید.

۱۴. پس از پایان عملیات پرداخت، به سایت بازمی‌گردید. شماره سفارش شما در زیر منوی «خریدهای من» در منوی کاربری ثبت شده است. همچنین شماره سفارش به همراه لینک پیگیری سفارش، برای شما پیامک می‌شود.

 

مطالب مرتبط:

سفارش من الان کجاست؟

از کالای دریافت شده شکایت دارم

درصورت نیاز به کارشناس پشتیبانی کلیک کنید

آیا این راهنما به شما کمک کرد؟