میخواهم به مسافرت بروم و نمیتوانم سفارش را به موقع ارسال کنم!

برای جلوگیری از دریافت سفارش (در زمانی که آمادگی ندارید) سه راه وجود دارد:

– مدت زمانی که سفر هستید را به مدت زمان آماده سازی محصول اضافه کنید (که شاید برای مشتری خیلی خوشایند نباشد)
– با هماهنگی پشتیبانی آنلاین باسلام، غرفه خود را تا زمانی که از سفر باز می‌گردید، غیر فعال کنید.
– موجودی محصولات غرفه خود را تا زمان بازگشت صفر کنید.

 

مطالب مرتبط :

منظور از زمان آماده سازی چیست؟

هزینه ارسال سفارش‌ها چقدر است؟

چطور می‌توانم سفارشاتم را به تفکیک ببینم و مدیریت کنم؟

درصورت نیاز به کارشناس پشتیبانی کلیک کنید

آیا این راهنما به شما کمک کرد؟