چرا امتیاز غرفه من کم است؟

محاسبه نمره غرفه، چهار قاعده ساده دارد:

– هر فروش بی‌نقص: ۱۰۰ امتیاز مثبت. یعنی سفارشی با ارسال به موقع، کیفیت خوب محصول و نهایتا رضایت مشتری

– هر فروش که ارسالش تأخیر داشته باشد: صفر امتیاز. البته اگر مشکلی در خود محصول نباشد و نهایتا ختم به رضایت به مشتری شود، وگرنه امتیاز منفی ثبت خواهد شد.

– کنسل کردن سفارش توسط غرفه‌دار، پیش از ارسال: ۱۰۰ امتیاز منفی. مثلا به دلیل دقیق نبودن تعداد موجودی یا تغییر قیمت.

– نارضایتی قطعی مشتری: ۵۰۰ امتیاز منفی. مثلا نارضایتی مشتری به دلیل عدم تطابق عکس و اطلاعات محصول با چیزی که به دست او رسیده، کیفیت نامناسب محصول، یا کنسل شدن سفارش توسط سیستم یا مدیران باسلام، مثلا به خاطر در دسترس نبودن غرفه‌دار و…

 

با نسبت گرفتن میان جمع امتیازها و تعداد فروش یک غرفه، نهایتا به یک عدد احتمالا اعشاردار بین ۰ تا ۱۰۰ می‌رسیم که همان نمره غرفه است و نشان‌دهنده میزان حرفه‌ای بودن یک غرفه‌دار در باسلام است. یعنی کسی که همه سفارش‌هایش را به موقع ارسال کند و همه مشتری‌هایش از خریدشان راضی باشند، نمره غرفه‌اش ۱۰۰ خواهد بود.

جمع امتیازها در اپ غرفه من به تفکیک هر سفارش قرار گرفته و هر غرفه‌دار می‌تواند امتیاز خودش را ببیند. ولی آنچه به صورت عمومی بر روی غرفه نمایش داده خواهد شد، همان نمره نهایی ۰ تا ۱۰۰ است.

 

مطالب مرتبط :

چطور در صفحه اول دیده شویم؟

چطور می‌توانم سفارشاتم را به تفکیک ببینم و مدیریت کنم؟

درصورت نیاز به کارشناس پشتیبانی کلیک کنید

آیا این راهنما به شما کمک کرد؟